Zbigniew Chmielewski

dr Zbigniew Chmielewski - politolog, specjalista w zakresie komunikacji społecznej i public relations. Badacz, wykładowca, autor publikacji naukowych. Autor i współautor licznych projektów komunikacyjnych i wizerunkowych dla firm, organizacji, samorządów terytorialnych, strategii wzorniczych, biznesowych, rozwojowych oraz programów corporate identity. Wykładowca w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Jako ekspert realizuje badania i projekty komunikacyjne dla firm, instytucji, jednostek samorządu terytorialnego. Stale współpracuje z samorządami terytorialnymi, firmami, organizacjami w obszarze komunikowania i budowania marki. Współzałożyciel Instytutu Badań Społecznych i mediów Oksymoron. Autor ponad 30 książek i artykułów z zakresu komunikacji społecznej, medioznawstwa i public relations. Felietonista Rzeszów Info. W latach 2010-2014 - członek Rady Etyki Public Relations i Rady Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Professional Skills

Completely evisculate stand alone expertise through revolutionary strategic are theme areas fashion impactful paradigms for process centric relationships with whiteboard seamless intellectual capital with methods.

Product Design

Growth Analysis

Brand Management

Educational Experience

Completely evisculate stand alone expertise through revolutionary strategic are theme areas fashion impactful paradigms for process centric relationships with whiteboard seamless intellectual capital with methods.

Business Expert

2016 - Present (Finbiz)

1st

Finance Manager

2014 - Present (Finbiz)

2nd

Junior Technician

2016 - Present (Finbiz)

3rd

Junior Architect

2016 - Present (Finbiz)

4th